woensdag 25 mei 2022

Sportdag

 De leerlingen hebben genoten van hun sportdag. Dank u wel meester Fréderic voor de organisatie. 

Enkele reacties nadien:

- Ik vond het waterparcours het leukst.

- Ik vond het supertof!

- Het opblaasbaar aquapark vond ik het leukst, wel jammer dat het regende.

- Het waren leuke activiteiten.

- Het klimmen vond ik in het begin eng, maar dat slingeren was heel leuk.

- Het hoogteparcours vond ik heel leuk.

- Jammer dat we het houten parcours niet konden doen door de regen.

- Het was een heel leuke sportdag.

- Boogschieten vond ik wel moeilijk.

- Het waterparcours was geweldig!

- Ik ben blij dat ik toch het hoogteparcours gedaan heb.

- Ik vond het heel leuk, ook al ben ik wel redelijk bang geweest op dat hoogteparcours.

- Het boogschieten vond ik minder leuk.

- Het was een toffe sportdag. Je mag dit volgend jaar zeker nog eens doen.

- Ik vond het een fantastische dag!